Способи доставки:

Новою Поштою у відділенні, за адресою або в поштомат

  • Мінімальна сума замовлення 500 грн
  • Доставка по тарифам перевізника
  • Відправлення кожен день Пн-Сб
  • Стандартний термін відправки 1-3 дня. Навесні в пік сезону відправка протягом 3-10 днів
  • Термін доставки посилки по Україні 1-3 дні

Самовивіз

Способи оплати

  • Онлайн-оплата карткою Visa, MasterCard (Plata by mono) – Без комісії
  • Переклад на банківський рахунок (ключ-картка ФОП Monobank) – Комісія залежить від банку відправника, найчастіше 5 грн.
  • Накладений платіж "Нова Пошта" – Комісія 2% + 20 грн
  • Оплата на розрахунковий рахунок ФОП Без НДС
  • Оплата частинами/Розстрочка (ПриватБанк, Монобанк, Альфа Банк, Райффайзен Банк) - Комісія 1,5% (від 1000 грн)
  • Готівкою (тільки самовивозом)

Фіскальний чек автоматично відправляється на email. Якщо email не був вказаний при замовленні, можете запросити чек у менеджера.

Умови відправки рослин

З грудня по лютий рослини відправляємо тільки за умови що температура на вулиці буде не нижче ніж -5 º С. Також вкорінені живці додатково утеплюються в зимовий час щоб не промерзали під час транспортування.

Рослини якісно, ​​надійно, щільно пакуються що дозволяє пересилати безпечно і без пошкоджень по Україні навіть якщо коробку перевернуть.

Важливо! Фото товарів на сайті є ілюстративними для ознайомлення з сортом, а не рослин які продаются. Зовнішній вигляд саджанців залежить від сезонності і періоду відправки. Актуальні фото можна запросити у менеджера магазину.

Про повернення

Дорогі покупці! Просимо звернути свою увагу на те, що згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню:
- так як квіти відносяться до товарів які швидко псуються, очевидно, що зберегти (їх) товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах.

Незважаючи на те, що фактично вся продукція яка доставляється не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України - повернення, обміни та передоставки компанія робить з власної ініціативи, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.

Якщо товар при отриманні був зівсований/неякісний і т.д. ми відправимо вам інші рослини без жодної додаткової оплати в якості компенсації або повернимо гроші за товар. Скарга на замовлення може бути прийнята до розгляду, якщо вона подана протягом доби (24 години) з моменту отримання замовлення.